• In English
  • У «чорну» п’ятницю грамотно читаємо рекламу!
    , опубліковано 24 Листопада 2020 року о 20:20

    Наближається 27 листопада, так звана «чорна» п’ятниця – прекрасний день як для продажів, так і для шопінгу. До цього дня готуються заздалегідь і, спершу, продавці (надавачі послуг) вдаються до заочного запрошення покупців, а відбувається це через рекламу. Саме за допомогою реклами продавець вишукує покупця, і саме від того, наскільки вона буде спокусливою для покупця, здебільшого будуть залежати результати продажів. Тому, продавці прагнуть зробити рекламу якомога привабливішою та креативною. І в цьому немає нічого поганого до тих пір, доки продавці не починають вдаватись до відвертого або прихованого обману, всілякого роду хитрощів, з метою сформувати у потенційного покупця завищене уявлення про товари та послуги, їх вартість, легальність, доступність тощо, що в кінцевому результаті призводить до як мінімум непотрібних, а під час і шкідливих, небезпечних покупок.

    Відтак, ознайомимо вас із «азами» реклами, а саме: як грамотно читати рекламу про знижки (розпродаж), аби не бути ошуканим, в т.ч. у «чорну» п’ятницю. А знати потрібно про те, що реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару. Існують також випадки, коли реклама щодо знижок містить необхідні відомості, проте, вони прописуються дуже дрібним шрифтом, який можна прочитати тільки при уважному розгляді впритул. Такий спосіб застосовується для випадків, коли відомості про дату початку і закінчення знижки цін на продукцію є протермінованими і споживач здалеку це не помітить. А отже, така реклама може бути недобросовісною та ввести споживачів в оману.

    Тож, закликаємо продавців бути свідомими, а  споживачів реклами – грамотно читати рекламу та не дозволяти себе ошукувати.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій