• In English
  • Роз’яснення щодо політичної реклами
    , опубліковано 25 Вересня 2020 року о 14:14

    Наразі в Україні триває виборчий процес, адже 25 жовтня відбудуться місцеві вибори. Ця процедура, звісно,  пов’язана з проведенням передвиборчої кампанії, яка має на меті популяризацію діяльності політичних сил, зокрема шляхом розміщення реклами щодо політиків та/або партій.

    Є небайдужі громадяни (також і громадські організації), котрі відстежують її та звертаються зі скаргами до Держпродсподживслужби  (її територіальних органів), помилково вважаючи це повноваженнями вказаного органу. Задля уникнення надходження до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернень щодо політичної реклами, котру розповсюджують у нашому регіоні, інформуємо про те, що контроль за політичною рекламою не належить до компетенції Держпродспоживслужби (та її територіальних органів).

    Надаємо роз’яснення: згідно з Положенням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667, Держпродспоживслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері. Споживач – це фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника (стаття 1 Закону України “Про захист прав споживачів”).

    Таким чином, повноваження Держпродспоживслужби (її територіальних органів) щодо контролю за дотриманням законодавства про рекламу стосуються виключно інформації, котру розповсюджують з метою формування або підтримки обізнаності споживачів реклами щодо суб’єктів господарювання або товарів, робіт чи послуг.

    Call Now Button
    Будь в курсі подій