Інформація для споживача:

 

  • у сфері торгівлі, робіт та послуг
  1. Якщо виявлено недолив на АЗС
  2. Якщо Ви зібрались до перукарні
  3. Як споживачу захистити свої права у разі придбання неякісного товару, здійснити його обмін (повернення), чи передати на гарантійне обслуговування?
  4. Як бути споживачу якщо виявили розбіжність цін на ціннику і в чеку
  5. Новорічні прикраси: обираємо якісне!
  6. Три поради тим, хто хоче скористатися послугою хімчистки
  7. Захисти свої права під час вибору взуття!
  8. Основне про придбання ювелірних виробів
  9. Скоро до школи! Поради батькам
  10. Що потрібно знати споживачу при придбанні взуття
  11. Що потрібно знати, перш ніж купувати меблі в магазині ?
  12.  Як захисти свої права коли вони порушенні надавачами житлово-комунальних послуг
  13. Пам’ятка для споживачів, які мають намір здійснити покупку за допомогою електронних (віртуальних) торгових площадок чи скористатися послугами інтернет-магазину
  14.  Якщо Ваш автомобіль вийшов із ладу

 

  • у сфері державного ринкового нагляду
  1. Будьмо уважні купуючи миючі засоби
  2. Іграшка для дитини та її безпечність!
  3. Увага ! Небезпечні товари

 

  • у сфері дотримання антитютюнового законодавства
  1. Суспільство і кальянокуріння
  2. Поговоримо про паління в заборонених місцях

 

  • у сфері реклами
  1. Реклама під ретельним контролем
  2. Реклама на опорах
  3. Реклама на радіо по-новому

 

  • у сфері метрологічного нагляду
  1. Метрологічний нагляд та відповідальність за порушення метрологічних вимог
  2. Обман споживачів! Зверніть увагу на ваги!
  3. Повірка лічильників води та тепла здійснюється за рахунок власників таких лічильників
  4. Роз’яснення Держпродспоживслужби щодо періодичної повірки квартирних лічильників, що є власністю фізичних осіб
  5. Хто відповідальний за своєчасну повірку лічильників та хто її оплачує